Johan Anselmsson
Assistant head Marketing, Department of Business Administration
Ut ur pandemin – rakt in i den digitala transformationen. Ska stadskärnans överlevnad bli en valfråga 2022?
Author
Summary, in Swedish
1. Utveckla en stadskärna som hjälper medborgarna att få ihop livspusslet innan man satsar på att skapa en unik stadskärna för turister.
2. Öka tillgängligheten på ett hållbart sätt genom konkurrenskraftig kollektivtrafik och en selektiv strategi för biltrafikanter under viktiga shoppinghelger.
3. Mindre samverkan och större utkrävt ansvar för kommunen.
Department/s
- Department of Business Administration
- Marketing
Publishing year
2021-12-01
Language
Swedish
Publication/Series
Digital Competences of Swedish Brands. Working report series
Issue
2021:4
Full text
- Available as PDF - 628 kB
- Download statistics
Document type
Working paper
Publisher
Ekonomihögskolan, Lunds Universitet
Topic
- Business Administration
Keywords
- Cityhandel, Stadskärna, e-handel, onlinehandel, corona
- Cityhandel, Stadskärna, e-handel, onlinehandel, corona
Status
Published
Project
- Digital Competences of Swedish Brands