The browser you are using is not supported by this website. All versions of Internet Explorer are no longer supported, either by us or Microsoft (read more here: https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Please use a modern browser to fully experience our website, such as the newest versions of Edge, Chrome, Firefox or Safari etc.

Carys Egan-Wyer. Photo.

Carys Egan-Wyer

Senior lecturer

Carys Egan-Wyer. Photo.

Från överkonsumtion till anti-konsumtion : Nya trender i klimatfrågan

Author

  • Carys Egan-Wyer
  • Emelie Adamsson

Summary, in Swedish

Konsumtionen är en stor samtidsfråga, men trots att fler handlar allt mer medvetet är svenskarna fortfarande bland världens sämsta när det gäller överkonsumtion. Två forskare vid Lunds Universitet ser hur anti-konsumtionen växer sig allt starkare. Men kommer också näringslivet att förändras?

Department/s

  • Centre for Retail Research at Lund University
  • Marketing

Publishing year

2021-05-28

Language

Swedish

Publication/Series

Kristianstadsbladet

Document type

Newspaper article

Topic

  • Business Administration

Status

Published

ISBN/ISSN/Other

  • ISSN: 1103-9523